Need Download - هر آنچه که نیاز دارید از ما بخواهید

کامپیوتر - اینترنت - فیلترشکن - لایسنز اصلی و رایگان آنتی ویروس ها

Need Download - هر آنچه که نیاز دارید از ما بخواهید

کامپیوتر - اینترنت - فیلترشکن - لایسنز اصلی و رایگان آنتی ویروس ها

اکتیو و آپدیت کردن دائمی Bitdefender تا سال 2050

همنطور که میدانید Bitdefender یکی بهترین آنتی ویروس های حال حاضر جهان است اما کاربران همواره با مشکل اکتیو و آپدیت کردن این نرم افزار رو به رو بوده اند . امروز من کرکی به شما ارائه میدهم که با استفاده از آن میتوانید Bitdefender را براحتی تا سال 2050 اکتیو و آپدیت کنید . 

 

نکته : این کرک بر روی همه ی نسخه های Bitdefender 2009 و Bitdefender 2010 کار میکند اما بهترین عملکرد آن بر روی Bitdefender 2010 است . 

نکته : این  کرک توسط Bitdefender ویروس شناخته میشود و این به دلیل آن است که ما با این کرک سر شرکت Bitdefender را کلاه میگذاریم و مطمئن باشید کرک کاملا سالم و تست شده است . برای جلوگیری از پاک شدن کرک آن را به صورت ZIP شده و با پسورد نگهداری کنید . 

 

برای کرک کردن Bitdefender : 

1- یکی از نسخه های Bitdefender 2009 یا Bitdefender 2010 را نصب کنید . ( Bitdefender 2010 توصیه میشود . ) برنامه بدون نیاز به اتصال به اینترنت بطور خودکار به حالت تریال اکتیو میشود . از آپدیت کردن برنامه و یا دادن شماره سریال به آن خودداری کنید .  

 

2- از سمت چپ برنامه وارد قسمت Anti Virus شوید و از بالای صفحه تیک گزینه ی Enable Real-time Protection را بردارید . هنگامی که میخواهید این کار را انجام دهید پنجره ای ظاهر میشود که از شما میپرسد تا چه زمانی میخواهید آنتی ویروس را غیر فعال کنید که شما باید گزینه ی یکی به آخر یعنی Permanetly را انتخاب و Ok کنید . به این معنا که آنتی ویروس تا زمانی که خودتان آنرا دوباره به صورت دستی فعال کنید غیر فعال شود .

3- اکنون کرک را از حالت فشرده خارج کنید . ( Extract کنید . )

4- سیستم را Restsrt کنید و قبل از بالا آمدن ویندوز کلید F8 را مرتب بفشارید . از صفحه ای که باز میشود Safe Mode را انتخاب کنید تا به حالت Safe Mode وارد ویندوز شوید . ( در این حالت تغییراتی در ویندوز شما اعمال میشود مثلا قابلیت اتصال به اینترنت را نخواهید داشت یا ممکن است موس شما از کار بیفتد . نگران نشوید همه ی این ها زمانی که به حالت عادی وارد ویندوز شوید رفع میشود . اگر موس از کار افتاد بوسیله ی کیبورد کرک را اجرا کنید . )

5- کرک را اجرا کرده و گزینه ی Year 2047 را بزنید .

6- بعد از چند ثانیه پیغام Successful ظاهر میگردد . Ok کنید .

7- حالا کرک را Exit کرده و سیستم را Restart کنید و به حالت عادی وارد ویندوز شوید .

8- برنامه را باز کنید . مشاهده میکنید که مدت اعتبار License نزدیک به 14000 روز افزایش یافته است . حالا از سمت چپ برنامه دوباره وارد قسمت Anti Virus شده و تیک گزینه ی Enable Real-time Protection را بگذارید تا برنامه دوباره فعال شود .

9- حالا یه اینترنت متصل شده و Bitdefender را آپدیت کنید . توصیه میشود بعد از آپدیت سیستم خود را کاملا اسکن کنید تا از همه ی بدافزار ها پاک شود .

 اکنون برنامه با دقت تمام درحال انجام وظیفه است و شما نهایت امنیت را خواهید داشت .

 

دانلود از Mediafire


دانلود از 4 سرور دیگر

 


پسورد :www.needdownload.blogsky.com

نظرات 2 + ارسال نظر
Sara جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 15:42

Thank you very much .

ejhost@hotmail.com چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:34

سلام دستت درد نکنه
واقعا خیلی حال داده
الان نزدیکه 1 ماهه دارم از کرکه استفاده می کنم آخ نگفته .
برای رفیق رفقام هم نصب کردم همه گفتن دمت گرم.

خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد