Need Download - هر آنچه که نیاز دارید از ما بخواهید

کامپیوتر - اینترنت - فیلترشکن - لایسنز اصلی و رایگان آنتی ویروس ها

Need Download - هر آنچه که نیاز دارید از ما بخواهید

کامپیوتر - اینترنت - فیلترشکن - لایسنز اصلی و رایگان آنتی ویروس ها

لایسنس 3 ماهه ی اصلی و رایگان F-Seure Internet Security 2010

F-Secure Internet Security2010 توانسته با برقرار کردن امنیت بسیار بالا برای کاربران خود در برابر انواع و اقسام ویروس ها و حمله های اینترنتی ناشناس تبدیل به یکی از مدعیان بزرگ در میان تمامی بسته های امنیتی بشود.

این بسته جدید به دلیل دارا بودن Anti Virus خیلی دقیق، دیواره آتش مستحکم شخصی، Anti Spyware بهینه سازی شده و سیستم اعجاب انگیز DeepGuard 2.0، برنده ی جوایز متعددی شده است.

این بسته امنیتی دارای سیستم مانیتورینگ بدون وقفه می باشد که در صورت وجود برنامه های مخرب آن را به گزارش می رساند. همچنین این بسته امنیتی دارای Anti Spam قدرتمند برای محافظت از کامپیوتر شما در برابر ایمیل های مخرب می باشد و دیگر قابلیت آن که در همه ی بسته های امنیتی نمی توان یافت، وجود parental control است. با استفاده از این ویژگی، والدین می توانند سطح دسترسی کودکان خود را به وب سایت های در نظر گرفته شده و مشکوک محدود کنند.

F-Secure پر سرعت ترین حراست دنیا را دارد و تضمین می کند که با استفاده از تکتولوژی های جدید بتواند بیشتر حملات را شناسایی کرده و در برابر آن ها سد مقاومی باشد تا از اطلاعات کاربرنش حفاظت خوبی به عمل آورد.
F-Secure Internet Security 2010 این دفعه همراه با DeepGuard 2.0 پا به میدان گذاشته است.DeepGuard 2.0 اقدام به شناسایی ویروس ها و برنامه های مخرب در شبکه های کامپیوتری به صورت بلادرنگ(Realtime) می کند. امری که باعث می شود این قابلیت را مورد تحسین قرار دهد سرعت بسیار بسیار بالای واکنش انجین یا موتور جستجوی فایل در شبکه است و این رقم چیزی جزء یک هزارم در هر ثانیه نیست.
به نقل از برخی وب سایت های خبری خارجی:
یک ویژگی عجیبی که به این بسته افزوده شده است آزمایشگاه آنلاین F-Secure می باشد. هنگامی که یک کامپیوتر در هر جای جهان به یک عامل تهدید آمیز از جمله ویروس برخورد می کند یک گزارش همراه با مشخصات عامل مربوطهبه آزمایشگاه آنلاین می فرستد. پس از گذشت 60 ثانیه آنتی این عامل مخرب به دیتابیس موجود در سرورهای آنلاین شرکت اضافه خواهد شد. این همه امکانات جدید در این بسته امنیتی، فقط باید مدیون تکنولوژی DeepGuard 2.0 بود.


ویژگی های کلیدی F-Secure Internet Security 2010 :
- نصب بسیار آسان و سریع
- بارگذاری سریع در حافظه رم
- سرعت بالای اسکن فایل ها
- محافظ قوی در برابرViruses, Worms و حملات اینترنتی ناشناس
- به روز رسانی خودکار توسط دیتابیس خیلی معروف و قدرتمند آنلاین F-Secure
- وجود لابراتور سریع، قدرتمند، هوشمند و بسیار حساس DeepGuard 2.0
- ردیابی و کشف انواع Spyware ها
- حفاظت از اطلاعات مهم و متوقف کردن هکرها توسط فایروال شخصی و قدرتمند
- حفظ کامپیوتر کاربران در برابر پیوست های مخرب موجود در ایمیل ها
- محدود کردن سطح دسترسی فرزندان برای وبگردی
- پشتیبانی از تمامی ویندوزها از جمله ویندوز ویستا

- و ...


دانلود - Download

حجم فایل : MB 68.63

طریقه بدست آوردن کلید 3 ماهه :
1- به آدرس زیر بروید .

  http://www.f-secure-estore.de/url.php?cnt=chip


2- یک فرم مشاهده می کنید . که فقط کافیست زیر عبارت Ihre E-Mail Adresse ایمیلتان را وارد کنید ( بقیه گزینه ها را می توانید خالی بگذارید ) سپس روی Daten Senden کلیک کنید .

3- حالا فقط کافیست ایمیلتان را چک کنید کد فعال سازی برایتان ارسال شده است .

نکته : 3 ماه شما از تاریخی که ایمیل برایتان فرستاده میشود حساب میشود نه از تاریخ که آنرا به برنامه میدهید بنابراین روزی که F-Secure را نصب کردید لایسنس بگیرید و پس از پایان لایسنس میتوانید با ایمیلی دیگر دوباره لایسنس بگیرید .
موفق باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد