Need Download - هر آنچه که نیاز دارید از ما بخواهید

کامپیوتر - اینترنت - فیلترشکن - لایسنز اصلی و رایگان آنتی ویروس ها

Need Download - هر آنچه که نیاز دارید از ما بخواهید

کامپیوتر - اینترنت - فیلترشکن - لایسنز اصلی و رایگان آنتی ویروس ها

دانلود Bitdefender Total Security 2010 با لینک مستقیم

 

BitDefender-Total


 

BitDenfender یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین نرم افزار های امنیتی، ضد ویروس ها و دیوار آتش های حال حاضر دنیای کامپیوتر است که توسط کمپانی قدرتمند SOFTWIN طراحی و ارائه شده است . این نرم افزار ها در سال های اخیر به شهرت و محبوبیت قابل توجهی دست یافته و نظر بسیاری از کاربران رایانه ای دنیا را به خود جلب کرده اند . Bitdefender Anti Virus , Bitdefender Internet Security , Bitdefender Total Security نام این نرم افزار ها می باشد .
کمپانی SoftWin قدام به عرضه ی جدید ترین نسخه ی این آنتی ویروس یعنی BitDefender Total Security 2010 نموده که خبر خوشایندی برای هواداران این آنتی ویروس قدرتمند است. BitDefender Total Security با دارا بودن آخرین تکنولوژی روز از کامپیوتر شما در مقابل ویروس ها، جاسوس ها، هکرها، اسپمر ها و دیگر تهدیدات امنیتی به بهترین نحو ممکن محافظت میکند . علاوه بر این، ابزاری است که با کمک آن میتوان کامپیوتر را بهینه سازی کرد و از اطلاعات مهم فایل پشتیبان ساخت که نتیجه ی آن سریع تر عمل کردن سیستم و حفاظت آن در برابر از دست دادن داده ها است .

 

دانلود با لینک مستقیم 

 

حجم : 147 Mb 

 

پسورد :www.30tak.com 

 

برای دریافت کرک و مشاهده ی توضیحات لازم اینجا را کلیک کنید . 

نظرات 1 + ارسال نظر
مجتبی جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 14:38 http://mehrizjokestan.blogsky.com

شما هم سایت بسیار جالب و خوبی داربد من شما را با نام (هر چی بخواهید هست ؟) لینک کردم وممنون میسشم اگه شما هم منو با نام (بزرگترین سایت موزیک ایران ) لینک کنید

ممنون موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد